Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

vineri, 29 noiembrie 2013

Cosmetice naturale si de ce

Dragilor!

Pentru ca ceva vreme m-am cam orientat pe cosmetice naturale, va propun, pentru inceput, sa incercati sapunurile facute de mine!


Mai tarziu o sa va spun si de ce. Le gasiti aici si l-am denumit Sabien, care vine de la frantuzescul savon, Le savon du bien, et voila!

Hai mai intai sa va spun cum si ce m-a determinat pe mine sa ma orientez in aceasta directie. Pai in primul rand m-a pus serios pe ganduri in perioada de sarcina faptul ca nu ma mai puteam da cu orice fel de creme pe corp. Citisem eu articole peste articole cum ca gravidele n-ar trebui sa foloseasca creme pe baza de uleiuri esentiale sau mai stiu eu ce alte ingrediente nocive, ca acestea trec prin placenta si pot ajunge la fat. Sau pot afecta placenta si astfel dauna fatului, etc, numai de bine nu era. Cam de atunci am sistat-o cu cremele de corp, pentru ca oricum intra in piele, pot ajunge in sange (si de acolo mai departe, cine stie pana unde..imaginatia mea poate ajunge departe!), imi faceam tot felul de ganduri din astea... Singurul la care n-am renuntat este untul de corp - care mi se pare cel mai hidratant si poate substitui o crema fiind de o mie de ori mai hidratant si mai practic, caci nu trebuie sa te dai in fiecare zi. Si oricum, o crema naturala pe baza de ceara de albine, protejeaza foarte bine pielea si nu se mai usuca cu una cu doua!

Si asa au inceput cautarile mele de cosmetice naturale. Si am descoperit ca pentru orice produs cosmetic plin de chimicale (sau macar pentru 98% din ele), exista o alternativa naturala. Am debutat cu o marca romaneasca minunata de cosmetice: Lia, delicii pentru piele. Recent am descoperit o femeie minunata care face sapunuri naturale, creme de maini foarte hidratante si frumos parfumate (chiar foarte frumos ambalate, si la preturi foarte bune!), sampon solid (da, ai vazut bine: sampon solid, arata ca un sapun ceva mai mare), seruri faciale din cele mai bune uleiuri naturale, si mai gasesti la ea si ambalaje, forme si cutii de cadouri cu tematica de sarbatoare si multe pictate chiar de ea! Va prezint cometicele naturale Amely S.!

Acesta este doar untul de corp facut de dumneaei, mai sunt o multime de alte cosmetice naturale pe care le face si le si gaseste casa sa le dea! Eu am prins-o in Bucuresti cu ocazia unui eveniment la care a participat si mi-am luat asa: o crema de maini care miroase demential si este foarte hidratanta (pentru ca are in compozitie ceara de albine), un sampon solid, pe care inca nu l-am folosit (caci nu mi=am temrinat vechiul sampon), si doua sapunuri: unul cu cacao si menta, si celalalt cu argila alba in forma de briosa.

De ce cosmetice naturale? Pentru o suta de motive:

- stii ce contin (ATENTIE! Nu toate sapunurile naturale, pe eticheta carora scrie ca sunt naturale, inseamna ca si sunt naturale!!! Trebuie sa te uiti la ingrediente!)
- ingredientele sunt naturale (de la natura, cum ar veni), uleiurile continute fac doar bine pielii, o hranesc, ba chiar o pretejeaza, fara sa o mai agreseze;
- poti cere un sapun personalizat in functie de nevoile tale: poate esti gravida si vrei un sapun fara uleiuri esentiale, sau poate nu vrei sa faca spuma bogata (care, apropos, nu este un indice de calitate, tine doar de uleiul continut; un sapun fara ulei de ricin n-o sa faca prea mult clabuc); sau poate vrei o anumita aroma; sau vrei sa arate intr-un anumit fel;
- sunt mai scumpe, ce-i drept, dar asta pentru ca si ingredientele naturale sunt mai scumpe; de aia cand vad un sapun asa-zis natural, care costa doar 5 lei de exemplu, la o cantitate de 100g, imi pun serios intrebarea: "chiar e natural?"
- in felul asta incurajam micii intreprinzatori sa continue cu mica lor productie;
- in final, stii ce cumperi si asta inseamna sa investesti in tine, la o adica te respecti! Te felicit! Bravo tie!

Cred ca o sa redenumesc acest blog! :) Oricum, coemtice de duzina n-o sa mai vedeti la mine! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu