Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

marți, 25 februarie 2014

Sabien, Le savon du bien-être

Dragi iubitori de cosmetice naturale,

Vă anunţ solemn că de acum încolo nu veţi mai vedea la mine pe blog alt fel de cosmetice! De când am intrat în lumea ingredintelor naturale, nu mai am cale de întoarcere, ştiţi cum se spune: "once you go black, you never go back!" De data aceasta, odată ce ai folosit produse făcute în casă cu ingrediente 100% naturale, nu te mai poţi întoarce la cosmeticele de duzină. La început este şocul preţului, dar cu timpul vei vedea că aceste produse naturale sunt o investiţie în sănătatea ta şi a familiei, iar pe termen lung te pot scuti de nişte cheltuieli pe medicamente.

Asa că am decis să-mi fac eu săpunurile, să le asortez cum vreau, să le aromez, să le dau ce textură doresc. Vă spun sincer că la început am făcut pentru familie şi făceam ce reţete găseam pe net. Iată primele încercări:



Apoi, cu ajutorul unui alt săpunar care ştie ce face, am început să folosesc un link care-ţi calculează reţeta în fucţie de ce uleiuri doreşti să pui sau în funcţie de ce ai în casă. Sau chiar în funcţie de ce proprietăţi doreşti: vrei un săpun mai moale, mai uleios, mai dur, mai aromat, fără ulei esenţial (daca îl vrei pentru o piele mai sensibilă sau afecţiuni, sau pentru un bebe), sau poate îl vrei cu o textură puţin grunjoasă.



Apoi am zis că aceste produse pot fi un cadou ideal pentru rude şi prieteni.
Într-adevăr, am primit aprecieri, recomandări şi cereri noi.

Pentru asta doresc să vă mulţumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu