Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

vineri, 11 aprilie 2014

I HAVE A (NATURE) DREAM

La fel cum Martin Luther King Jr. a avut un VIS mare si a reusit, asa si eu visez la o lume mai buna. Deja investesc in fiul meu ca in viitorul meu: petrec mai mult timp cu el, il ascult, incerc sa-l inteleg, ne jucam zilnic, radem, glumim, mergem impreuna cam peste tot, cantam, spunem poezii, dansam, facem mancare si multe altele. Ma preocupa viitorul lui si deja ma gandesc la scoala, facultate, la ce o sa fie el cand va fi mare, la sanatatea lui. Si pentru ca ma gandesc la sanatatea lui, unul din aspectele pe termen lung este igiena zilnica si mai ales cu ce substante vine el in contact zilnic.

Visez la o lume mai buna, mai frumoasa, mai santoasa in multe aspecte ale vietii. Visez la oameni mai deschisi si mai naturali in comportament. Visez la fete mai senine si mai zambarete. Visez la mai putine boli de piele, de organe, de orice fel, la o viata mai lunga.

Visez la o lume in care copiii mei sa traiasca in libertatea alegerilor proprii, asumarii resposabilitatilor, si sa traisca o viata mai lunga, mai bucuroasa (= mai constienta) si mai sanatoasa! Chiar visez asta! Visez ca fiecare copil de azi sa fie crescut cat mai natural: mai aproape de uman, de natura.

Visez la o lume mai sanatoasa, mai aproape de natura si ma bucur sa vad ca din ce in ce mai multe persoane folosesc cosmetice naturale, ca medicii incep sa recomande remedii naturale, etc. M-am bucurat sa aud o mamica spunand ca isi cumpara haine de la chinezi, dar ca alege sa investeasca in sapun natural.


Poza am luat-o de aici.

Daca vrei sa te apuci si tu sa faci sapun natural in casa, spune-mi si gasim o modalitate sa ne organizam. In cateva ore, cam 3 ore iti spun toate secretele mele invatate in 3 ani de cand am inceput, secrete furate si aflate intamplator pe parcurs. Cum sa eviti anumite greseli, in asa fel incat sa nu pierzi bani, timp sau alte ingrediente pretioase.

DECI, in doar 3 ore beneficiezi de:

- sfaturi practice invatate de-a lungul anilor: ce sa faci daca iti iese un spaun prea moale si nu mai iese din forma; ce sa adaugi in compozitie ca sa se intareasca mai repede si sa faca mai multa spuma, etc;
- uleiurile de baza pentru un sapun de calitate;
- ce ingredinte de calitate sa folosesti (SI DE UNDE sa le iei)ca sa creezi un produs final de lux;
- cum sa-ti calculezi propriile retete in functie de ingredintele din casa;
- asistenta ulterioara oricand;
- cadou: 3 din cele mai noi sapunuri facute anterior (3 mici sau 1 mare), la alegere;
- reduceri semnificative la alte produsele SABIEN;

Ma gasesti pe facebook, aici.

PENTRU O LUME MAI BUNA CAND FACI CE-TI PLACE! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu