Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

miercuri, 24 octombrie 2012

Amway Hidrating Skin Care System

Luna asta este foarte bogata pentru mine! Am tot incercat lucruri noi si am tot cumparat si am mai si facut comenzi peste comenzi, in special de cosmetice. Abia astept sa le incerc si mai ales abia astept sa soseasca cutiile la posta! Inca nu va spun unde am facut comanda, de dragul suspansului...;)

Azi vreau sa va povestesc despre ce am incercat de la Amway. Nu as putea spune ca mi-am format o parere despre cosmeticele lor, caci nu am comandat produse cosmetice, decat un deodorant anul acesta. Si asta din cauza preturilor destul de maricele... Dar aceasta trusa de voiaj mi-a cazut in maini total intamplator: ma asteptau cumintele printre cosmeticele mamei mele, care mi-a marturisit ca nici nu le-a folosit.

Intr-adevar, mi s-au parut hidratante si lejere. Adica textura demachiantului si a cremei erau grase pe moment creau un aspect lucios, dar a doua zi dimineata nu mai aveam deloc aspect de ten gras. Iar tonifiantul, care de regula mie nu-mi face bine, m-a surprins, caci nu mi-a uscat deloc pielea.

Discret parfumate, textura lejera si efectul hidratant, m-au facut sa raman cu o impresie favorabila!

Imi place ca la americani iti scrie ca la prosti totul :)))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu