Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

sâmbătă, 27 octombrie 2012

Boots scrub

Salutare dragilor!

Azi vreau sa va povestesc despre cam ultimul (in sensul ca mai am o gramada netestate!) cosmetic de corp incercat de mine anul acesta in primavara si in toamna. Mi-a ajuns atata timp pentru ca n-am prea avut viata sociala fiind in primul an dupa nastere. Dar cred ca intr-un singur anotimp l-as fi terminat.

Este vorba de scrubul de corp de la Boots. Am prins o oferta in iarna trecuta (prin ianuarie 2012 daca nu ma insel), la 2 produse cumparate, iti dadeau cadou unt de corp. Oricum, stiind ca sunt destul de bune si produsele lor am luat cu incredere pentru ca mai aveam voiam sa fac si cadou unei rude (mai corect spus, cautand cadoul m-am ales si eu cu asa ceva :D). Nu am regretat, iarasi pretul este cam maricel si la aceasta marca, si in mod normal nu le-as fi luat, dar...

Scrubul este minunat, Boots nu se dezminte, atat ca si consistenta, aroma, cat si ca rezultat: intr-adevar catifeleaza pielea si o hidrateaza dupa utilizare! Nu mai spun ce aroma lasa in urma...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu