Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

marți, 30 octombrie 2012

Cumparaturi si cadouri

Pentru ca nu am o postare despre alte produse cosmetice testate de mine, dupa cum am promis in postarile anterioare, iata pe ce am dat eu banii si ce am primit cadou luna asta.

Cumparate de mine si promit sa va tin la curent cum mi s-au parut:

1. Gel de curatare de la Avene (l-am luat special pentru mini trusa cu celelalte doua creme):

2. Spuma de curatare de la Himalaya, crema mica de fata si mostra de gel abraziv si sampon:

3. Ser de fata pentru zona T si parfum solid de la Lia-delicii pentru piele (produse bio-luate in vara, dar urmeaza sa le testez):

Si cele primite cadou:

1. De la sotul meu, o comanda (prima) de la Yves Rocher:


2. De la Diana setul City Rush de la Avon:
3. Un tort-surpriza (tot de la Diana) si doi pitici:


4. Si flori, bineinteles:

5. A, si o plimbare la munte!

si 6. (era sa uit) si o cutiuta de bijuterii:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu