Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

joi, 1 noiembrie 2012

Himalaya, pasta de dinti

Pentru un aspect frumos, este necesara si intretinerea sanatoasa a danturii, pe langa asta stim cu totii ca un zambet frumos face cat 100 cuvinte! Este obligatoriu sa fii curata, impecabila si aranjata! Oricand! Chiar daca stai acasa cu copilul, you never know!

Cam acum o luna, am zis sa incerc o noua pasta de dinti pentru ca m-am saturat de vesnicele paste, Colgate, Aquafresh, etc. Si pentru ca m-am vaitat prietenei mele medic stomatolog ca nu ma mai multumesc nicio pasta, mi-a spus ca se intampla ca nu doar pasta sa fie de vina, mai este si periuta. Si ar trebui sa incerc una electrica, oricare, cea mai ieftina, ca ar fi mai buna. Inca nu am luat una electrica, dar vreau sa va impartasesc descoperirea mea. Am zis GATA CU VECHILE PASTE DE DINTI! Vreau sa incerc una noua! Si asa am dat de pasta de dinti de la Himalaya! Deja plictisita de mesajele bio/naturale/plante pe care multe cosmetice le pun pe eticheta, am zis totusi sa incerc.


Este foarte proaspata! Nici foarte puternica sa te deranjeze daca te speli imediat dupa masa, nici foarte slaba sa nu simti ca te-ai spalat pe dinti. Imi lasa o aroma proaspata in gura. Chiar imi lasa impresia ca are plante naturale in compozitie! Si dintii mi se pare ca-i spala mai bine. Sunt multumita si de aceea am zis sa mai incerc si alte produse cosmetice de la ei.

Un comentariu:

  1. o gama diversificata de paste de dinti naturale inclusiv cea prezentata la o super-oferta, la preturi corecte puteti gasi pe www.ameplant.ro

    RăspundețiȘtergere