Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

sâmbătă, 20 octombrie 2012

Dove Supreme!

Sa va povestesc ce am descoperit de curand! Chiar daca gelul de dus nu este neaparat un produs cosmetic, hidratarea pielii tine de ritualurile obligatorii pe care fiecare femeie ar trebui sa le respecte pentru sanatate, frumusete, tinerete. :)

Once you go Dove Supreme, you never go back! Trust me!
Ma refer la gama de geluri/spume de baie cu lacrima, sau picatura, cum vreti sa-i spuneti - sunt divine! Atat de cremoase, de hidratante si extrem de placut parfumate cum nu mi-a fost dat sa incerc la produse de piata larga! Eu il am pe cel cu orhidee alba deocamdata, dar sunt convinsa ca toate celelalte sunt minunate.

Intotdeauna am indragit produsele Dove, desi in ultima vreme/ani am preferat produse mai ieftine, caci nu ma mai impresionau ca si calitate. {Intr-un timp ma spalam doar cu sampon Dove pana am facut matreata si de atunci tot caut un sampon potrivit...} De curand am inteles si de ce. Mi-a fost dat sa incerc produse Dove facute pentru alte tari din Europa, de exemplu Italia. Nici nu se compara cu ce este la noi (comparatie la aceleasi produse)! {Am mai patit cu un CD de Nelly Furtado pe care scria Special Pentru Romania, iar cand l-am ascultat.....era de aruncat la gunoi ca si sonoritate!}

M-am convins, ce e facut pentru Romania, este o porcarie! Sper ca nu este valabil si pentru produsele cosmetice de prestigiu! Daca stie cineva ceva, il rog sa-mi lase si mie un mail, ceva...

Un comentariu:

  1. Intr-adevar, este genial acest gel d dus ! Eu l-am primit acum cateva zile de la o matusa din Italia si am vrut sa vad daca exista si la noi varianta asta cu parfum de orhidee si nu, nu am gasit-o... Persista cateva ore bune aroma lui :D big up

    RăspundețiȘtergere