Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

vineri, 19 octombrie 2012

Norma Derm de la Vichy


Pentru ca am vorbit despre machiere, hai sa vorbim si despre demachiere, sau mai bine zis despre curatarea tenului. De cand ma stiu caut o crema, o lotiune, un scrub de fata, o potiune magica care sa ma faca sa scap de imperfectiunile de pe fata. Am fost si la cosmeiciana la sesiuni de curatare a tenului, am incercat mai multe creme demachiante si geluri de curatare. A se consemna ca nu sunt pentru servetelele umede de curatare, sunt un mare fan apa. Daca nu simt apa pe fata in fiecare dimineata si seara, nu ma simt bine!

Si de vreo doua luni, la recomandarea unei prietene, folosesc Norma Derm de la Vichy, care ar trebui sa ma ajute pentru ca pe ea a ajutat-o si o ajuta chiar si in perioadele lunii cand mai razbeste cate un cos timid pe fata. Am gasit la pachet promo gelul de curatere 3 in 1 (demachiant, exfoliant si masca), plus crema hidratanta, care ar trebui sa refaca si sa hidrateze tenul prin disparitia miraculoasa a imperfectiunilor... Recunosc, hidratante sunt, da! Faptul ca gelul de curatare nu are sapun, ma ajuta, caci nu-mi usuca pielea si astfel efectul de luciu e de domeniul trecutului. Ma mai ajuta la curatare si scrubul discret. Dar, ati ghicit, imperfectiunile sunt la locul lor...

Nu am nimic cu produsele Vichy, chiar imi plac, insa cand e vorba de o problema hormonala, nu cred sa fie vreo crema care sa faca minuni (poate doar vreo pastila hormonala...). Dar nu ma las, tot mai caut! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu