Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

miercuri, 17 octombrie 2012

Fondul meu de ten


Am observat ca prefer produsele Lóreal (fonduri de ten, glossuri, sunt bune ca raport calitate-pret), dupa ce am incercat mai multe produse de-a lungul timpului. Prin liceu m-am jucat cu Oriflame si am invatat imediat sa nu mai pun orice crema sau masca pe fata. Pe langa faptul ca am tenul cu tendinta de ingrasare in zona T, mai este si sensibil!... Asa ca nu mai pun orice pe el. Si am mai invatat sa apreciez produsele care nu fac rau pielii, caci vreun produs miraculos care sa-mi rezolve problemele nu am gasit. Si o sa va tot dau exemple in postarile urmatoare.


Azi vreau sa va povestesc despre fidelul meu fond de ten pe care-l folosesc de aproape un an sau chiar mai bine (cu intermitente, v-ati dat seama). Dupa ce l-am avut pe cel in formula de spuma (Matte Mousse), l-am descoperit pe Infaillible make-up 125 Natural Rose, caci am tenul deschis la culoare. Chiar este infailibil, m-a ajutat sa trec peste multe evenimente inportante. Imi place consitenta lui cremoasa, mai lejera decat Matte Mousse, ca o crema foarte buna care intra in piele si o lasa sa respire. Nu am avut acea senzatie de pelicula care blocheaza porii. Si rezista toata ziua!

Iata o poza in care sunt pe jumatate machiata (de la castingul Avantaje) si apoi o poza in care sunt machiata pe cealalta jumatate cu fondul meu de ten:

Dupa cum se vede diferenta, cei de la casting m-au machiat cu o nuanta mai inchisa, dar am inteles ca asa si trebuie, caci de la luminile din timpul fotografiatului, se vede mai deschis.

Pentru ca in curand va trebui sa-l inlocuiesc, voi cu ce ma sfatuiti? Ma gandeam sa incerc noul fond de ten iluminator de la Yves Rocher...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu