Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

joi, 15 noiembrie 2012

Fennel unt de corp

Dragele mele, iata ca a venit si iarna! Mai are putin si o sa si ninga. Suntei pregatite pentru sezonul rece si uscat? Cu aceasta ocazie vreau sa va reamintesc sa va hidratati pielea foarte bine daca nu vreti sa patiti tot felul de neplaceri, de la piele uscata si gronjoasa pana la fire de par crescute pe sub piele.


Am primit acest unt de corp de la o revista prin toamna si abia acum (recunosc) am inceput sa o folosesc cu regularitate seara dupa dus. Stiam de aceasta firma, Fennel, mai incercasem acum ceva ani tot un unt de corp, tot cadou si drept sa spun nu ma impresionase. Mirosul mi se pare cam ciudat, ei zic ca e din prune si parca miroase a compot de prune sau ceva de mancare oricum...

Dar, cum orice unt de corp este extrem de hidratant, si-l recomand in locul cremelor sau lotiunilor hidratante sau laptelui de corp, si cel de la Fennel este bun, isi face treaba! Nu mai spun ca este ideal si pentru un masaj prelungit, caci ramane in piele foarte mult timp!

Un comentariu:

  1. Eu folosesc lotiune cam de 2 ori pe saptamana...e greu la fiecare dus mai ales acum iarna ;)) Pupici

    RăspundețiȘtergere