Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

vineri, 9 noiembrie 2012

Klorane, sampon uscat pentru par gras

Anul acesta la inceput am nascut, si pentru ca stiam ca ma asteapta vremuri grele, m-am aprovizionat cu acest sampon uscat pe care l-am si luat in spital. Era prima oara cand il incercam, nu mai auzisem de asa ceva si cand l-am descoperit am fost cea mai fericita! Ce-i drept pretul m-a cam lovit, undeva putin peste 50 lei parca.
Si l-am testat acasa, dinainte, sa vad daca ma pot baza pe el. Si, da! A facut minuni pentru mine, care am parul foarte gras (la doua zile maxim trebuie sa ma spal).

Il pulverizezi de pe la 30 cm la radacina firului de par, il lasi sa actioneze doua minute si apoi periezi parul foarte bine (daca nu, ramane grizonat). Ii confera si volum!

Al meu este pe baza de urzica. Dar mai este si in varianta pe baza de ovaz pentru par normal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu