Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

miercuri, 12 decembrie 2012

Bioderma solution micellaire


De mult urmaresc aceasta solutie micelara, care la inceput a fost un cosmetic controverat pentru mine. Pur si simplu nu-i intelgeam rostul, nu stiam ca poate tine loc de demachiant, caci din instructiuni nu-mi dadeam seama daca are asa de mare putere de curatare. Degeaba citeam bloguri in care era laudat, caci nu-mi era clar daca o pot folosi doar pe ea, sau imi mai trebuie si demachiant sau invers. Asta pana am vazut un afis pe geamul unei farmacii (Farmacia Tei - cea mai ieftina): Bioderma: delete make-up.

Ei, zic, in sfarsit, mi-a deschis si mie ochii cineva. Pentru ca mi se terminase demachiantul, am zis sa ma las pe mana lui Bioderma. O folosesc de cateva saptamani si pana acum n-am patit nimic - inseamna ca e buna, nu? Intr-adevar, pe discheta demachianta ramane fondul de ten si machiajul (apropos de machiaj, va sunt datoare cu postari de make-up), rimelul, etc.

Pana acum sunt multumita si o voi folosi pana la terminare.

Voi ce folositi sa va curatati tenul?

Un comentariu:

  1. Eu folosesc acum un gel de curatare de la Neutrogena.Ma tenteaza foarte mult Bioderma,am citit numai review'uri pozitive:)

    RăspundețiȘtergere