Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

luni, 3 decembrie 2012

Coloreaza-ti increderea in tine!/Colour me beautiful


Culori, culori si iar culori! Atat de mult imi plac, incat nu-mi pot imagina lumea fara ele! Si cand am vazut cartea la targul Gaudeamus din noiembrie, am luat-o fara sa ma gandesc prea mult. Este o carte plina de sfaturi vestimentare (in functie de forma corpului, culorile tenului, forma corpului), dar si de sfaturi de machiaj.

Daca vreti sa stiti ce culori vi se potrivesc, puteti afla in functie de culorile tenului, ochilor si parului. Asa am aflat ca am pigmentatia Intensa si mi se potrivesc culorine inchise iar eu le evitam!!!



Nu stiu de ce mi le-a incarcat asa, ma rog, misterele calculatorului si ale internetului...

Daca vrei sa afli ce pigmentatie ai, si ce culori ti se potrivesc, lasa-mi un mesaj si le caut in carte! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu