Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

sâmbătă, 29 decembrie 2012

Produse cosmetice Himalaya

Buna din nou!

Am cam lipsit in ultima vreme la capitolul cosmetice, si asta pentru ca s-au intamplat multe lucruri. In primul rand am avut marea bucurie sa ma intalnesc cu fericita castigatoare a apei de toaleta de trandafiri de la Yves Rocher, Corina Pislaru, si i l-am inmanat bucuroasa! Iar ea a fost si mai bucuroasa sa-l primeasca! :) Felicitari inca odata!

A trecut si sarbatoarea Craciunului in sanul familiei, si acum ne pregatim de anul nou!

Pentru ca mi-am format o parere despre cateva produse de la Himalaya, vreau sa va impartasesc si voua impresiile mele. Fiind o gama destul de recent aparuta pe piata (cativa ani), mai intai am testat timid crema lor de dinti (review aici). Care m-a impresionat si pe care o folosesc din toamna. Apoi am prins curaj si prin octombrie mi-am luat si alte produse pentru ten, despre care am pomenit aici.

Inainte sa incep, vreau sa adaug cateva randuri: toata gama de produse de la Himalaya este pe baza de plante (spun ei). Desi naturale, nici acestea nu e sigur ca sunt potrivite oricarui tip de piele. Am adaugat aceste ganduri pentru ca am cam fost dezamagita de ele.


Asadar, am sa incep cu crema de fata - dezamagirea cea mai mare! Aceasta crema nu mi se potriveste! Imi usuca tenul pentru ca dupa aplicare il simt inca uscat, iar nu hidratat cum ar trebui. Desi am un ten gras in zona T, este si sensibil in acelasi timp si necesita o ingrijire atenta. Cred ca din cauza acestei creme mi se usuca in colturile gurii si la cutele narilor si-mi provoca mancarime. Iar pe frunte aveam un fel de cosuri in miniatura cu varfurile aspre. De cand aplic uleiul magic de la Lia, mi-au trecut, la fel si uscaciunea din colturile gurii. De aceea nu o mai folosesc de mai bine de o luna si tenul meu e mai fericit! Poate daca o incercam vara era altceva, cine stie?

Spuma de curatare inca o folosesc, desi poate ar trebui sa nu. Tot mai am, periodic, o piele uscata si iritata in jurul gurii si al nasului. Cum spuneam mai sus, imi face bine uleiul pentru zona T de la Lia, delicii pentru piele.

Am incercat si cateva mostre de sampon pe baza de proteine. Dar cum am parul foarte gras, de la sampunul Himalaya necesita spalare zilnica. Mi se pare sa se ingrasa mai repede. Curata bine parul, dar se si ingrasa mai repede...

Iar mostra de gel de curatare o testez zilele acestea, pana acum n-am avut probleme.

Voi ati incercat produsele Himalaya?

Un comentariu:

  1. Un indiciu ciudat,neobisnuit pt niste cosmetice(cu pretentii) este si pretul mic.Asta nu v-a facut sa va puneti intrebari?...De ce va mai mirati ca nu sunteti multumite de produse?!...Si inca ceva:majoritatea cosmeticelor pt fata sunt pentru ten gras/misxt sau pt toate tipurile de ten.Deci nu au de ce sa fie hidratante.Daca ar fi fost pt ten uscat atunci da,alta poveste.Dar nefiind,trebuie folosite strict pt ce sunt recomandate.

    RăspundețiȘtergere