Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

duminică, 13 ianuarie 2013

Machiajul anului 2012

Pentru ca e prima postare pe anul acesta, vreau sa urez (si aici): La multi ani tuturor! Sper sa aveti un an nou mai frumos (mereu mai frumos)! Pentru mine 2012 a venit cu multe lucruri noi si mai ales cu persoana cea mai iubita - este anul in care fiul nostru a intrat in vietile noastre! Sigur 2013 imi va aduce alte lucruri noi, de-abia le astept!

Azi (abia azi am facut si pozele, caci articolul il am de ceva timp) vreau sa va povestesc despre machiajul anului trecut pe care l-am purtat cu regularitate (chiar nu m-am abatut de la el) si aproape zilnic. Culorile le aveam deja, iar tehnica mi-am imbunatit-o la castingul din septembrie (review aici). A fost un machiaj mai mult de zi pe care l-am indragit mult pentru ca mi-a infrumusetat zilele de mama si femeie casnica. Am vrut sa verific ipoteza conform careia o mamica nu are timp de ea, dar se pare ca este doar un mit (si asta in conditiile in care nu am avut ajutor zilnic, nici macar saptamanal!). Pe langa asta, mi-am propus sa am si mai multa grija de mine pentru ca am un ten pal, care cere cu disperare putina culoare.

Iata ce am purtat eu in anul 2012:


Este un machiaj de zi, rapid (se realizeaza in circa 15 minute), iar daca ma grabesc aplic doar fondul de ten, subliniez sprancenele, aplic Blushul si este suficient!

Produsele folosite:
1. Fond de ten L'oreal pana in noiembrie (despre care am scris review aici), cand l-am inlocuit cu Yves Rocher Pure Light.
2. Fard de pleoape de la Avon. In curbura sprancenei am aplicat cea mai deschisa nuanta. "Umbra" dintre pleoapa superioara si cea inferioara cu bejul mat din dreapta sus; pe pleoapa inferioara cu maroniul sidefat din stanga jos; iar in coltul ochiului, pe sprancene si sub ochi am aplicat (cu o pensula) culoarea cea mai inchisa.


3. Blush Yves Rocher Couleurs Nature 21-Teint Medium Abricote.


4. Ruj de la Flormar gama Deluxe Shine Gloss.


5. Rimel de la L'oreal (cumparat anul acesta despre care am scris aici).


Eu zic ca e o schimbare majora de la tenul meu palid... E suficient sa ma vad nemachiata, ca ma si incearca o depresie. Si cand ma gandesc ca era odata o vreme cand eram pro-natural, adica fara machiaj! Voi ce ziceti?


Ce va doriti pentru noul an (in materie de cosmetice, bineinteles)?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu