Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

marți, 22 ianuarie 2013

Am terminat-o cu produsele Himalaya!

Acesta este un articol de ultima ora si tin sa-l scriu pentru a va povesti despre experienta mea cu anumite produse Himalaya. Dupa cum va spuneam aici, pentru ca prima oara am incercat pasta lor de dinti si am fost incantata, am capatat curaj si mi-am mai luat o crema de fata (9 lei! cea mica; mai este o cutie mare) si o spuma de curatare a tenului (22 lei).

Parerea despre pasta de dinti ramane in picioare. Cu crema de fata si spuma de curatare nu m-am inteles eu...sau mai bine zis fata mea! Parerea mea incepea sa se formeze din decembrie, cand am scris aceasta postare.

Tenul meu imi dadea semne ca este deranjat si de spuma de curatare! Desi renuntasem la crema de zi inca din decembrie (deci abia la o luna de folosire!), acum imi revenise problema cu sensibilitatea tenului. Imi revenise iritatia din coltul gurii, de data asta din ce in ce mai urat, ca ma si manca pielea. Aspectul era si el foarte urat, se inrosise. Iar ca si simptome: decojirea si mancarimea. Ma deranja atat de tare, incat mi-am sunat medicul de familie sa-mi dea ceva. Mi-a recomandat Unguent cu tetraciclina. Drept sa spun n-am apucat sa-l folosesc pentru ca a fost nevoie sa inlocuiesc spuma de curatare cu un gel de la Avene (despre care o sa urmeze opinia mea abia dupa cel putin o luna de utilizare, desi presimt ca o sa fie una pozitiva).

Am mai gasit un review despre crema de fata si ingredientele continute de aceasta aici. Intr-adevar, mie mi-a uscat tenul foarte rau. Imi este si frica sa le incerc produsele pentru copii pe fiul meu!

Vreau sa fie clar pentru toata lumea: nu o sa vedeti niciodata la mine pe blog tot bullshitul pe care-l mamanca firmele de cosmetice! Cum ca ar contine produse naturale, bio sau mai stiu eu ce mai spun ei. Va garantez cu mana pe inima 2 lucruri:

1. Pentru ca un produs sa fie natural 100% inseamna sa contina ingrediente naturale, deci scumpe (deci ar trebui sa fie foarte scump; in acelasi timp nu pretul iti da garantia unui produs autentic!);
si 2. Daca te uiti pe lista de ingredinte, cu cat e mai lunga, cu atat e mai clar ca este vorba de chimicale, iar din denumirile ingredienelor iti poti da seama cam despre ce e vb.

Eu va ofer opinia mea si numai a mea ca urmare a folosirii produselor respective. Toate produsele sunt cumparate de mine, asa ca "reclama" e gratuita. Daca mi-a placut si priit un produs am sa spun cu toata sinceritatea. La fel si daca nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu