Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

sâmbătă, 2 februarie 2013

Yves Rocher Pure Light - fond de ten

A sosit momentul sa va povestesc si experienta mea cu fondul de ten de la YR pe care l-am luat de ziua mea (despre care am scris aici), la sfarsitul lui octombrie si pe care-l folosesc din noiembrie.


N-o sa incep cu vesnica poliloghie despre ingredientele continute si despre cum se lauda ei ca o sa arati dupa utilizare (pentru asta puteti accesa saitul lor). Eu vreau sa va scriu aici despre impresia mea. Ce sa zic, desi YR este o marca iubita de mine, si desi se lauda ca e facut din extract de orez si ca-i confera luminozitate tenului, acest fond de ten nu m-a impresionat (pe cat se lauda ei).

Cele mai importante motive pentru care m-a dezamagit sunt:

1. Desi are o putere mediu spre mare de acoperire, nu rezista la transfer (sau nu intra in piele, desi asta ar fi de bine, ca nu o imbacseste), astfel ca dupa cateva ore te poti trezi ca nu mai esti machiata (ce-i drept, ei nici nu s-au laudat cu asa ceva, dar totusi...). O fi efectul de a doua piele, dar nici pe discheta demachianta nu mai este!;

si 2. contine parfum (dupa cate am observat cam ca toate produsele YR), care nu cred ca face foarte bine pielii (initial de aici am crezut mi se trage problema de piele pe care am avut-o acum cateva zile, vezi aici).

Ce mi-a placut:

1. Efectul de a doua piele, confera un colorit natural, astfel ca nu se vede diferenta dintre pielea de pe gat si decolteu cu cea de pe fata;
2. Are putere de acoperire buna, acopera roseata si pete rosii;
3. Cel mai important: lasa pielea sa respire!

Oricum ar fi, momentan il folosesc pana il termin (sper sa nu mai am probleme de piele!), cand ma asteapta BB Cream-ul lor!

Iata si diferenta dintre aceasta:



si aceasta:





















Voi ce parere aveti despre acest fond de ten?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu