Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

duminică, 17 februarie 2013

Avene Cleanance gel de curatare

Dupa cum ati vazut, am un pattern in produsele cosmetice despre care scriu, pentru ca acestea ma preocupa pe mine cel mai mult la momentul actual. Cred ca mai degraba denumean blogul cucemademachiez! :)))

Sunt setata mai mult pe produse de curatare si ingrijire a tenului sensibil si cu tendinte de ingrasare. Pentru ca asa este tenul meu si pentru ca tot caut produse de curatare si machiaj potrivite. Pe unele le-am gasit (cum ar fi uleiul pentru zona T de la lia delicii pentru piele), dar am si descoperit altele in loc (nu la fel de bio). In ceea ce priveste altele (mai exact cele de curatare), inca mai caut.

Azi vreau sa va vorbesc despre gelul de curatare de la Avene pe care l-am luat in octombrie pentru ca era la oferta. Pe atunci mi s-a parut buna, dar acum nu mi se mai pare asa, pentru ca am crezut ca este si o mostra de demachiant in pachet, dar nu este. Iar celelate produse mici...sunt foarte mici si oricum nu le folosesc... Deci puteam sa nu fac aceasta afacere. Oricum, a venit momentul sa va povestesc despre cum mi se pare.



Avand in vedere ca il folosesc imediat dupa spuma de curatare de la Himalaya, despre care am scis aici si dupa care pielea mea a suferit mult, acest gel este foarte bun. In sensul in care imediat ce l-am folosit mi-a trecut reactia de pe fata! Deci este, intr-adevar pentru pielea sensibila. Si zic ei, este fara sapun. Eu ii cred, caci oricum nu am cum sa verific. Deocamdata, pe acesta il folosesc.

Voi ce imi sugerati?
Astept sugestii de la voi, va rog!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu