Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

joi, 28 martie 2013

Yves Rocher BB Cream

Hello, hello!

Vreau sa va povestesc despre experienta mea cu BB Cream de la YR! In primul rand vreau sa precizez ca e prima oara cand folosesc o BB Cream. Am crezut initial ca este un produs doar al YR, dar m-am inselat, multe alte firme de cometice au produs si produc BB Cream. Ca sa aflu de curand ca si pe vremea mamei, si chiar a bunicii existau creme coloratoare! :)

Ce este un BB Cream?

Pentru necunoscatori, un BB Cream insumeaza mai multe produse in unul, in principal combinand crema de fata cu fondul de ten, plus beneficiile cremei si ale fondului de ten - repet, toate intr-un singur produs. M-a facut curioasa aceasta combinatie, asa ca mi-am zis: trebuie sa o incerc! Pentru celelalte 6 in 1 proprietati insumate, va las pe voi sa cititi pe situl oficial.

Cum mi s-a parut?

Pai, imi place mult textura! Este cremoasa, foarte cremoasa, zici ca-i o crema fondanta dintr-o prajitura! Acopera bine, de la mediu spre putere mare de acoperire. Ce nu-mi place. 1. Intra in piele...spre deosebire de fondul de ten, si ma deranjeaza ca imi da senzatia de ten imbacsit... 2. Are doar doua nuante, mediu si deschis. Eu care am tenul deschis mi-am luat nuanta medie... 3.

Cred ca este mai potrivita iarna, mai ales unui ten gras, caci il ingrasa mai tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu