Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

Adevarată terepie prin ... răsfăţ!

marți, 19 martie 2013

Rutina mea de ingrijire a unghiilor + Yves Rocher

Va aratam acum ceva postari ca mi-am luat produse pentru unghii de la Yves Rocher. Si anume: un lac de unghii pentru rezistenta si fortifiere (pe care-l folosesc ca baza, inainte de orice lac de unghii), un lac pentru uscare rapida, o oja pentru stralucire cu efect de gloss si un stilou dizolvant pentru imperfectiunile care raman pe piele in jurul unghiei.



Caci nu sunt de acord cu mersul la salonul de cosmetica, oricat de rasfatata m-as simti! Nu sunt de acord cu folosirea la comun a produselor pentru ingrijire! Mai ales cand stiu ca nu sunt sterilizate imediat dupa folosire. Inainte sa nasc, am chemat o manichiurista acasa si singura masura de sterilizare a fost sa le stearga cu putin spirt (puf! puf!) si gata! ......

Sunt tare multumita de alegerile mele! De cand le folosesc pe toate, unghiile mele sunt mai frumoase mai mult timp. Nu mai pierd timpul sa mi le sterg si sa le refac de mai multe ori pe saptamana (caci daca imi sare lacul de pe o singura unghie, le sterg pe toate). Si nici nu vreau sa le tin fara lac, caci sunt tare frumoase colorate! :) Acum unghiile imi rezista frumos colorate aproape toata saptamana!

Asa ca va voi arata rutina mea de ingrijire a unghiilor inspirata de achizitionarea produselor de la YR!

1. Primul pas este, evident, curatarea (de preferat cu dizolvant fara acetona), atat de pe unghii cat si de sub ele!
2. Apoi urmeaza hidratarea, pentru a putea indeparta sau chiar taia cuticulele.
3. Urmeaza pilirea lor, care poate inlocui taierea lor. Am citit intamplator pe un alt blog ca nu se mai sfarama unghiile daca doar le pilesti. Am incercat, si se pare ca FUNCTIONEAZA! Asta nu poate decat sa ma bucure, caci pana acum nu aveam unghii (lungi). Plus ca le dau imediat forma dreapta/patrata fara sa insist in lateral. Si desi unghiile mele sunt firave si subtiri, de mai bine de o saptamana nu mi s-au rupt!

Asadar, dupa cei 3 pasi, urmeaza ritualul cu produsele de la YR!
4. Dau cu lacul de baza pentru rezistenta si tonifierea unghiilor. 5. Se usuca foarte repede, apoi aplic ce culoare imi doresc din putinele pe care le detin (va trebui sa mai achizitionez de la YR cateva lacuri colorate, caci imi place aplicatorul lor) in doua straturi si foarte subtiri. 6. Daca am vreun lac care se usuca mai greu, dupa primul strat aplic cate o picatura din lacul pentru uscare rapida (de felul celor care se folosec in anumite saloane de cosmetica). 7. Il aplic si dupa al doilea strat de lac colorat, apoi la final, sterg oja de pe pielea din jurul unghiei cu stiloul dizolvant (8).

La final de tot (cateodata chiar si a doua zi), aplic si glossul! Glossul este o oja pentru stralucire care face ca si cel mai tern lac de unghii sa arate splendid (sau in cazul in care a doua zi constati ca din cauza somnului din lacul stralucitor, s-a transformat intr-un lac mat...)! Rezultatul final ma face sa-mi admir mai des manichiura! :)

Cateva exemple:






V-am mai precizat ca ojele de la YR au o pensula de aplicare a lacului foarte practica? Este o pensula dubla, mult mai utila decat al celorlalte marci de oje cunoscute, facilitand aplicarea lacului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu